Zapri

POGOJI POSLOVANJA

Pogoji poslovanja spletne trgovine Kapa.si, v lasti podjetja Kapa, Mojca Stojan Dolar s.p. (ponudnik), so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), priporočili gospodarske zbornice Slovenije (GZS) in mednarodnimi kodeksi za elektronsko poslovanje.

 

Podatki o podjetju

Kapa, Mojca Stojan Dolar s.p., Koseskega 1, 1000 Ljubljana
Matična številka: 8299463000
IBAN: SI56 1914 0501 3754 076
Telefon: 030 769 240
e-mail: info@kapa.si

 

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s ponudnikom (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
  • jasno in nedvoumno določene cene (razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza)
  • možne načine plačila,
  • časovno veljavnost ponudbe ter pogoje in roke za odstop od pogodbe ter strošek kupca ob vračilu izdelka
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Cene

Cene v spletni trgovini Kapa.si so navedene v EUR (€) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cene veljajo, ko kupec po elektronski pošti dobi sporočilo »Potrditev naročila«. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika, kupec pa ob potrditvi nakupa avtomatsko tudi prejme račun na vpisan elektronski naslov. Kupcu je dostopna v vsakem trenutku tudi v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Ponudnik si pridružuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila. Če izdelka trenutno ni na zalogi, ponudnik kupca obvesti o datumu dobave in mu izdelek zagotovi v čim krajšem možnem času.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Cene so predstavljene kot redne cene in akcijske cene. Redne cene so cene, ki jih sam oblikuje ponudnik. Akcijska cena je znižana redna cena, ki velja za nakup preko spleta pod pogoji, ki jih določi ponudnik.

Naročanje po telefonu ali preko elektronske pošte

Izdelke je možno naročiti tudi po telefonu: 031 37 22 07 (vsak delavnik med 9 h in 15 h) oziroma preko e-pošte na naslov: info@kapa.si. Vsebina sporočila naj vsebuje:

  • Ime in priimek
  • Naslov za dostavo
  • Telefonsko številko
  • Izbrane izdelke in količino

V primeru naročanja izdelkov preko telefona ali e-pošte je obvezno plačilo z bančnim nakazilom po predračunu.

 

Načini plačila

Možni so sledeči načini plačila:

 

1. Po povzetju z gotovino

Pošiljko se plača dostavljavcu ob dostavi.

Pošta Slovenije ob dostavi obračuna tudi vplačnino v skladu s svojim veljavnim cenikom.

Če kupec, ki je izbral način plačila po povzetju, pošiljke ne prevzame in ne plača, se to šteje za kršitev sklenjene pogodbe – ponudnik ima pravico sprožiti postopek izterjave.

 

2. Plačilo preko Paypala ob naročilu

Možno je plačilo preko mednarodnega servisa PayPal.

 

3. Po predračunu na transakcijski račun podjetjaKapa, Mojca Stojan Dolar s.p.

Izdelke je možno plačati po predračunu, ki ga kupcu izda podjetje Kapa, Mojca Stojan Dolar s.p. na transakcijski račun št. SI56 1914 0501 3754 076, odprt pri Deželni banki Slovenije. Pri plačevanju preko Univerzalnega plačilnega naloga (UPN) je potrebno vnesti kodo namena GDSV ali OTHR, za referenco pa navesti št. računa. Pri plačevanju iz tujine, je obvezna navedba bančne kode SZKBSI2X.

Obdelava naročila oziroma nakupa

1. Naročilo prejeto
Po oddaji naročila, kupec po elektronski pošti prejme obvestilo s podatki o naročilu. Na tej stopnji ima kupec v roku dveh ur možnost preklicati naročilo in sicer tako, da na poslano obvestilo s potrditvijo naročila odgovori (preklic). Pri tem mora nujno navesti naslednje podatke:

- v naslovu sporočila: PREKLIC NAROČILA

- v vsebini sporočila:

ŠTEVILKO NAROČILA
IME IN PRIIMEK KUPCA
NASLOV KUPCA

Kupcu so izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila vselej dostopni na spletni strani ponudnika. Razen možnosti preklica kupec po oddaji naročila ne more spreminjati vsebine naročila. 

2. Naročilo potrjeno
V kolikor kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo in ponudnik ga najkasneje v roku 24 ur pregleda, preveri dobavljivost izdelkov ter potrdi naročilo oziroma ga z razlogom zavrne. Ponudnik si pridržuje pravico, da kupca ob spremembah kontaktira. Poleg tega ponudnik lahko kupca kontaktira z namenom preverjanja podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave. V primeru potrditve naročila je pogodba med ponudnikom in kupcem sklenjena, ko kupec po elektronski pošti prejme sporočilo »Potrditev naročila«.

Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj ponudniku ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka istega delovnega dne, lahko ponudnik naročilo kupca zavrne iz razloga, ker blago ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

 

3. Blago odposlano
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

Dostava

Stroški dostave

Naročene izdelke dostavlja Pošta Slovenije.

Stroški pakiranja in dostave so navedeni v spodnji tabeli:

 

Vrednost nakupa

Strošek dostave

Vplačnina v primeru plačila po povzetju*

do 19,99 €

2,5 €

Po ceniku Pošte Slovenije**

nad 20 € 2,5 €

brezplačno

Po ceniku Pošte Slovenije**

* Vplačnina se obračuna le v primeru plačila po povzetju. V primeru plačila preko PayPal-a ali UPN se vplačnina ne zaračuna.

** Dne 9.11.2018 je po ceniku Pošte Slovenije vplačnina za naročila manjših vrednosti znašala 1,05 €.

Pošta Slovenije nudi klasično in zanesljivo dostavo.
Poštar paket dostavi na izbrani naslov za dostavo. V primeru, da na njem ob poskusu vročitve paketa ne bo nikogar, bo v nabiralniku pustil obvestilo, s katerim lahko stranka ob predložitvi osebnega dokumenta paket prevzame v najbližji poslovalnici Pošte Slovenije.

Strošek redne dostave je enoten za celo Slovenijo.

Opozorilo: Ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije. Za dostavo v druge države se zaračunajo stroški dostave po ceniku dostavnega podjetja. Prav tako kupec nosi morebitne stroške dajatev v državah izven Slovenije.

Rok dostave

Naročeno blago ponudnik odpošlje najkasneje v roku 48 ur od prejema naročila. V primeru prejema naročila do 15. ure, začne navedeni rok teči takoj ob prejemu naročila, za naročila, prejeta po 15. uri pa naslednji dan ob 8. uri. Ponudnik si prizadeva, da kupec dobi paket v najkrajšem možnem času.

V primeru, da izdelka ni na zalogi, ponudnik obvesti kupca o dobavnem roku po elektronski pošti ali po telefonu in zagotovi, da je naročeno blago dostavljeno v najkrajšem možnem času.

Če kupec paketa ne prejme v dogovorjenem roku, je ponudnika potrebno o tem obvestiti.Ponudnik se zavezuje, da bo po svojih najboljših močeh skušal ugotoviti, kje se paket nahaja in ga nato stranki dostavil v najkrajšem možnem roku.


        

Vračila

Če želi kupec, ki je fizična oseba, brez razloga vrniti izdelke, mora o tem v 14 dneh od datuma prejema izdelkov obvestiti ponudnika preko e-pošte (info@kapa.si). Naročeno blago mora kupec nato v roku 30 dni od oddanega obvestila o vračilu, v originalni embalaži poslati na sedež podjetja Kapa, Mojca Stojan Dolar s.p., Koseskega 1, 1000 Ljubljana. Blago mora biti nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Pošiljk z odkupnino ponudnik ne sprejema.

Podjetje Kapa, Mojca Stojan Dolar s.p. kupcu nato povrne celotno kupnino, vendar kupec nosi stroške, ki nastanejo z vračilom blaga (strošek vračila). Vračilo kupnine bo izvedeno takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o vračilu izdelkov. Vračilo kupcu se izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče.

Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Za pravne osebe veljajo pogoji, ki so navedeni spodaj.

 

Reklamacija

V primeru, da dostavljeni izdelki ne ustrezajo lastnostim oziroma specifikaciji naročenih izdelkov (dostava napačnih izdelkov, napačne količine), mora kupec o tem obvestiti ponudnika preko e-pošte (info@kapa.si) v 14 dneh od datuma prejema izdelka ter v skladu z dogovorom vrniti dostavljene izdelke, ki jih bo ponudnik brezplačno nadomestil z ustreznimi. Ponudnik krije tudi stroške vračila prvotno dostavljenih izdelkov. Prvotno dostavljeni izdelki se lahko vrnejo samo nepoškodovani.

 

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket, s katerim je kupec prejel naročene izdelke, fizično poškodovan ali če v njem manjkajo izdelki oziroma kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavljavcu (Pošta Slovenije). Kupec o tem obvesti ponudnika, ki se z dostavno službo dogovori, da prevzame paket v enakem stanju kot ga je kupec prejel, pri čemer mora kupec izpolniti še reklamacijski zapisnik. Ponudnik se zaveže, da bo skupaj z dostavno službo rešil reklamacijo v najkrajšem možnem času.

 

Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je enak kot za fizične osebe, le da kupec vpiše vse potrebne podatke podjetja, na katerega naj bo račun izstavljen.

V primeru, da je kupec pravna oseba, sprejema pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja: Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam ponudnik omogoča vračilo pošiljk z napačno vsebino, vendar pa pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga, ne da bi pri tem navedle razlog za svojo odločitev. Vsako vračilo je individualno obravnavano. Ob upravičenosti za vračilo blaga lahko pravne osebe koristijo zamenjavo za drug artikel. Vračilo kupnine ni možno.

Komunikacija

Ponudnik bo s kupcem stopil v stik preko elektronske pošte ali telefona, če kupec temu izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje vsebine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.


Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov kupca v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004). Ponudnik bo osebne podatke uporabil za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje računov, informacij, ponudb), trženje in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji, nepooblaščeni osebi. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Uporabnikom je znotraj uporabniškega računa (v razdelku GDPR – osebni podatki) vedno na voljo pregled nad osebnimi podatki, ki jih hrani ponudnik. Uporabnik se lahko kadar koli odloči za izbris osebnih podatkov tako, da ponudnika o tem pisno obvesti na elektronski naslov info@kapa.si ali preko kontakntega obrazca znotraj spletne trgovine.

Pravno obvestilo 

Spletna trgovina Kapa.si in vse vsebine ter podatki objavljeni na njej (besedila, slike, grafični in video elementi) so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno kopirati, objaviti, prenašati ali distribuirati na kakršenkoli drug način. Blagovna znamka in logotip sta v lasti podjetja Kapa, Mojca Stojan Dolar s.p.


Pritožbe in spori


Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost, vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@kapa.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v osmih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.